بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ویژه برنامه های شب یلدا شبکه نسیم

ویژه برنامه های شب یلدا شبکه نسیم


در آستانه فصل سرما، شبکه نسیم با تدارک ویژه، گرما بخش خانه ها خواهد شد.بر این اساس با پخش ویژه برنامه کودکشو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در این شب، نمایی جذاب و هیجان انگیز را به نگاه مخاطبان در خانه هدیه خواهد داد.


کودکشو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی جم و....ساعاتی دلنشین را به همراه بخشهای جذاب برای ساعت23 جهت پخش آماده کرده است.


دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت 21:30 با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش میشود.


شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت 20 به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.


ساعت 19 کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوتترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم میزند.


ویتامین خ در ساعت 18:30 دقایقی شیرین و نسیم آوا در ساعت 18 با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه های هموطنان میآیند و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد آمد.


آغاز سریال طنز رادیویی همزمان با یلدا


سریال رادیویی «ساختمان شماره 99» با حال و هوای شب یلدا برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و سلامت آماده شد.


«ساختمان شماره 99» به نویسندگی مریم تاجیک، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی امیر زنده دلان، روایت شمسی صادقی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، افکتوری فاطمه حسنپور و با نقش آفرینی هنرمندانی همچون ایوب آقاخانی، مهرداد مهماندوست، احمد گنجی، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، مونا صفی، مینا شجاع، معصومه عزیزمحمدی، شیرین سپه راد، عباس توفیقی و سعیده فرضی در 8 قسمت ساخته شده است.


این سریال رادیویی از روز شنبه بیست و نهم آذرماه، ساعت 6:15 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 روی آنتن رادیو سلامت میرود.

منبع خبر: تسنیم


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده