خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اطلاعاتی که در مورد سری آیفون 14 لو رفت

اطلاعاتی که در مورد سری آیفون 14 لو رفت

مدل های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس می توانند از تراشه جدید اپل A16 Bionic استفاده کنند.

شنیده ها و اطلاعاتی که در مورد سری آیفون 14 لو رفت


نکات مهم

قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع می شود.

مدل‌های Pro می‌توانند دارای کانکتورهای لایتنینگ ارتقا یافته (USB 3.0) باشند.

آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس می تواند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه دهد


انتظار می رود اپل در تاریخ 7 سپتامبر مراسمی را برای رونمایی از سری جدید گوشی های هوشمند آیفون 14 خود برگزار کند. انتظار می رود این خط تولید از آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تشکیل شود. شرکت کوپرتینویی در مورد جزئیات گوشی های هوشمند آینده صحبتی نکرده است. با این حال، شایعات و چندین موردی که فاش شده حاکی از مشخصات احتمالی، جزئیات طراحی و قیمت این گوشی‌ها هستند. با توجه به عرضه مورد انتظار چند هفته دیگر، اجازه دهید نگاهی بیندازیم به آنچه می توانیم از سری آیفون 14 انتظار داشته باشیم.


برای شروع، همه شایعات حاکی از آن است که اپل تصمیم گرفته است مدل Mini را با سری آیفون 14 کنار بگذارد، که گمان می رود دارای آیفون 14معمولی ، آیفون 14 مکس ، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس باشد.


قیمت سری آیفون 14، تاریخ عرضه (شایعه شده)

طبق گزارش اخیر ، خط تولید آیفون 14 ممکن است طی مراسمی در 7 سپتامبر رونمایی شود. طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد به جای برگزاری حضوری، این مراسم را به صورت آنلاین پخش کند.


قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع می شود . در همین حال، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس می توانند 100 دلار افزایش قیمت داشته باشند در مقایسه با آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس سال گذشته . وقتی نوبت به قیمت می رسد، قیمت آیفون 14 مکس ممکن است بین آیفون 14 معمولی و آیفون 14 پرو قرار گیرد.


مشخصات، ویژگی های سری آیفون 14 (شایعه شده)

طبق شایعات ، آیفون 14 پرو و ​​آیفون پرو مکس دارای تراشه جدید اپل A16 بایونیک هستند که گفته می شود بر اساس فناوری فرآیند 5 نانومتری موجود TSMC ساخته شده است. در همین حال، آیفون 14 معمولی و آیفون 14 مکس می توانند دارای تراشه Apple A15 Bionic باشند که سری آیفون 13 را تامین می کند. با وجود مجهز بودن به تراشه مشابه، انتظار می‌رود آیفون 14 و آیفون مکس به دلیل مودم سلولی جدید و طراحی داخلی، عملکرد بهتری داشته باشند.


تفاوت عملکرد بین مدل های Pro و غیر Pro با حافظه تلفن های هوشمند ادامه می یابد. گزارشی حاکی از آن است که آیفون 14 پرو و ​​آیفون پرو مکس احتمالاً دارای 6 گیگابایت رم LPDDR5 هستند. طبق گزارش قبلی، مدل‌های Pro همچنین می‌توانند تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای 6 گیگابایت رم LPDDR4X نسبتاً کندتر باشند.


اپل آی‌پد با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، آی‌پد پرو با تراشه M2 ممکن است در ماه اکتبر عرضه شود

تحلیلگر "مینگ چی کو" پیشنهاد کرد که خط آیفون 14 می تواند دارای دوربین جلویی ارتقا یافته با لنز دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار باشد. کو همچنین ادعا کرد که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس ممکن است دارای سنسور 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در پشت باشند


آیفون 14 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد. مدل‌های حرفه‌ای همچنین می‌توانند دارای ویژگی Always on Display (AOD) باشند. تصاویر لو رفته از محافظ صفحه نمایش آیفون 14 پرو حاکی از آن است که این محافظ صفحه دارای یک بریدگی قرصی با یک شکاف سوراخ در کنار آن است. به نظر می رسد این طراحی شبیه به رندرهای CAD که قبلاً فاش شده بود باشد.


طبق گزارش اخیر ، آیفون 14 می تواند در رنگ های مشکی، آبی، سبز، بنفش، قرمز و سفید عرضه شود. علاوه بر این، آیفون 14 پرو احتمالاً گزینه های رنگ طلایی، مدادی، سبز، بنفش و نقره ای را ارائه می دهد. این گزارش همچنین نشان می دهد که سری آیفون 14 ممکن است از شارژ 30 واتی و همچنین باتری MagSafe بزرگتر و سنگین تر پشتیبانی کند.


همچنین انتظار می رود که سری آیفون 14 دارای ظرفیت باتری بالاتری باشد . گفته می شود آیفون 14 و آیفون 14 مکس به ترتیب دارای باتری 3279 میلی آمپر ساعتی و باتری 4325 میلی آمپر ساعتی هستند. به طور مشابه، آیفون 14 پرو می تواند دارای باتری 3200 میلی آمپر ساعتی باشد و آیفون 14 پرو مکس ممکن است دارای باتری 4323 میلی آمپر ساعتی باشد. علاوه بر این، مدل‌های Pro می‌توانند با رابط‌های لایتنینگ ارتقا یافته با سرعت USB 3.0 (5 گیگابیت در ثانیه) عرضه شوند.


مجله ارم بلاگ




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده