بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اولین قطارهای مسافربری هیدروژنی جهان در آلمان راه اندازی شد

اولین قطارهای مسافربری هیدروژنی جهان در آلمان راه اندازی شد

اولین قطارهای مسافربری هیدروژنی جهان در آلمان راه اندازی شد


قطار در حال حاضر یکی از سبزترین راه ها برای سفر است. حتی آنهایی که با دیزل کار می کنند برای محیط زیست بسیار بهتر از هواپیما و اتومبیل هستند. و هنگامی که قطارها کاملاً برقی باشند واقعاً هیچ راه سازگارتری با محیط زیست برای سفر وجود ندارد.


اما اکنون قطارها می توانند حتی سازگارتر با محیط زیست شوند. آلمان به تازگی اولین قطارهای مسافربری هیدروژنی جهان را راه اندازی کرده است که آلایندگی آنها کاملاً صفر است. تنها چیزی که از اگزوز خارج می شود بخار و آب مقطر شده است. خیلی جالبه ! اینطور نیست ؟


مدل قطار Coradia iLint نام دارد و اکنون در خطی در نیدرزاکسن در خدمت است. پنج قطار در حال حاضر در حال حرکت هستند، اگرچه در نهایت 14 قطار در مسیر خواهند بود. این پروژه که توسط سازنده ریل فرانسوی آلستوم ساخته شده است ، 93 میلیون یورو (78.5 میلیون پوند، 93 میلیون دلار) هزینه داشته است.


راه آهن هیدروژنی بسیار هیجان انگیز است زیرا لزوماً نیازی به برقی شدن خطوط قطار ندارد. لوکوموتیوهای «هیدریل» می‌توانند روی خطوط موجود کار کنند، به این معنی که، از نظر تئوری، می‌توانند تقریباً در هر مسیر قطاری در جهان پیاده‌سازی شوند.


و Coradia iLint فقط آلایندگی صفر ندارد، بلکه بسیار ساکت تر از قطارهای دیزلی است و برد و حداکثر سرعت قابل توجهی دارد. iLints با رسیدن به سرعت 140 کیلومتر در ساعت و داشتن پتانسیل 1000 کیلومتر با یک مخزن، بیش از وظیفه اجرای خدمات ریلی منطقه ای را دارد.

بنابراین اگر دوست دارید با یکی از این فناوری‌های پیشرفته سوار قطار شوید، به نیدرزاکسن بروید! قطارهای Coradia iLint در شهرهای Cuxhaven، Bremerhaven، Bremervörde و Buxtehude خدمت رسانی می کنند - که همگی در شمال برمن و شرق هامبورگ هستند.


مجله ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده