خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جام جهانی قطر: هواداران باید نتیجه منفی COVID-19 را در بدو ورود نشان دهند

جام جهانی قطر: هواداران باید نتیجه منفی COVID-19 را در بدو ورود نشان دهند

کپی رایت   AP Photo

جام جهانی قطر: هواداران باید نتیجه منفی COVID-19 را در بدو ورود نشان دهند


هواداران فوتبالی که امیدوارند در جام جهانی قطر امسال شرکت کنند، باید مدارکی مبنی بر منفی بودن تست کووید-19 را در بدو ورود به دوحه نشان دهند، حتی اگر قبلاً به طور کامل واکسینه شده باشند، زیرا کشور میزبان قصد دارد شیوع این ویروس را محدود کند.


طرفداران شش ساله و بالاتر باید از آزمایش PCR انجام شده در 48 ساعت قبل از ورود، یا از یک آزمایش سریع رسمی که در عرض 24 ساعت انجام شده است، نتیجه منفی را ارائه بدهند.

برگزارکنندگان جام جهانی روز پنجشنبه اعلام کردند که تمامی بازدیدکنندگان 18 ساله یا بالاتر نیز ملزم به دانلود اپلیکیشن تلفن اهتراز تحت کنترل دولت هستند که حرکات و وضعیت سلامتی افراد را ردیابی می کند.


آنها روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند: «اهتراز سبز رنگ (که نشان می‌دهد کاربر مورد تایید شده کووید-19 ندارد) برای ورود به فضاهای سرپوشیده عمومی الزامی است.


واکسیناسیون برای 1.2 میلیون هوادار که انتظار می رود در این مسابقات شرکت کنند - که از 20 نوامبر آغاز می شود و تا 18 دسامبر ادامه دارد، اجباری نیست.

ماسک باید در حمل و نقل عمومی در این کشور خلیج فارس پوشیده شود و کسانی که در قطر نتیجه آزمایش ویروس آنها مثبت شده است، باید ایزوله شوند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز در ایالات متحده، تقریباً 450000 مورد کووید-19 در قطر تأیید شده است که منجر به مرگ 682 نفر شده است.


این داده ها همچنین نشان می دهد که بیش از 97 درصد از جمعیت قطر حداقل یک دوز واکسن کووید-19 دریافت کرده اند.


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده