خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جوایز ۲۵ هزار دلاری رقابت‌های جهانی بدمینتون شیراز

جوایز ۲۵ هزار دلاری رقابت‌های جهانی بدمینتون شیراز

جوایز ۲۵ هزار دلاری برای رقابت‌های جهانی بدمینتون شیراز


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون " فجر ایران"در بهمن ماه 98 همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از 30 کشور در ایران و به میزبانی شیراز از تاریخ 98/11/15 لغایت 98/11/19 برگزار خواهد شد

جایزه مسابقات 25000 هزار دلار تعیین گردیده است


دكتر محمدرضا پوريا رئيس فدراسیون بدمينتون که روز يكشنبه ٩٨/١٠/٨ جهت هماهنگی و برنامه ريزی های این مسابقات به شيراز سفر كرده است، افزود:‌ این رقابت‌ها علاوه بر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در افزایش رده بندی ( رنکینک ) جهانی هم موثر است.


وی در پاسخ به این پرسش که چگونه شهر شیراز به عنوان میزبان این مسابقات برگزیده شد، افزود: استان های زیادی تقاضای میزبانی داشتند درنهایت شهرشیراز که جاذبه های زیبایی در زمینه گردشگری دارد و درمیزبانی مسابقات مختلف بین المللی هم خوب کار کرده انتخاب شد و از استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به دلیل فراهم کردن شرایط میزبانی تشکر می‌کنم.


تاکنون تیم‌های آمریکا، هند، اسلواکی، لوکزامبورگ، ویتنام، مولداوی، بلژیک، پرتغال، موریس، اسپانیا، چک، مالزی، جمهوری آذربایجان، اتریش، مکزیک، برزیل، آلمان، سوئیس، کانادا، ایسلند و هلند نیز تاکنون در فدراسیون بدمینتون نام نویسی کرده‌اند.


رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر پانزدهم بهمن ماه امسال در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز می‌شود و تا نوزدهم بهمن ادامه دارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده